sobota 5. října 2013

Ano, zase já

Možná už nejsem populární jako Slečna Dokonalá, ale lidi si mě teď mohou zapamatovat kvůli jiné věci - neustále se přesouvám a blogy mnohdy mažu. Jsem takový stěhovavý pták. Ale je načase se usadit. Někde, kde budu mít zase možnost získat si svou předchozí slávu (mluvím o trapné dvanáctileté pipince, která se proslavila trapasy - něco jako ladyvanilka), i když už v trochu vyspělejším stylu. Mno, teď budu znít jako namyšlená blbka, co chce jen slávu. No ale uznejte, že je pěkné mít denně 3 000 návštěvníků...
Nicméně teď chci udělat něco jako tlustou čáru za minulostí a zkusit to trochu jinak. A proto na to půjdu od začátku...

Ahoj!
Jmenuji se Kateřina Šimková, ale pro Vás jen Kačí nebo Katee. Je mi 16 let a bydlím v Praze. A víc říkat nebudu, až si přečtete pár článků, tak poznáte, jaká jsem.

Blog bude (jak jste asi zjistili z názvu) o kosmetice, oblečení, vlasech, atd. - jednoduše - celkové péči o sebe. Ale nebudu se zaměřovat jenom na tato témata a když budu mít slabší chvilky, tak si ráda napíšu deníček, úvah tu také bude dost, miluji focení, takže fotek také požehnaně... a ono už to možná ani nebude beauty blog, ale autorský blog. Budiž. Ale zatím to nechám takhle, časem se uvidí. Blogspot má tu výhodu, že můžete změnit název, přezdívku, všechno... A proto jsem mu dala přednost před blogem.cz - tím se vyvaruji přesouvání.

Já už jdu raději dělat design a napsat nějaké články, ať vůbec chytnu nějakého čtenáře.
Bye bye**


3 komentáře:

  1. tak at se dari :)
    rikala jsem si, jestli udelas novy blog, kdyz si u minuleho skoncila s uvodnim clankem, teda pokud to byl tvuj posledni a nepresla si k jinemu :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele řekněme si to takhle: kdo by nechtěl 3000 návštěv za den že..
    Zdáš se mi v pohodě a myslím, že jsem už někdy byla na tvém minulém blogu. Nwm.
    Tak hodně štěstí;D

    OdpovědětVymazat