sobota 5. října 2013

Jak jsem přišla (už) 4. září ke dvojce z chování

Naštvaně jdu 3. září v 7:30 do školy a najednou slyším nějaký kluky asi o rok starší (od nás ze školy), ať jdu k nim. Tak proč ne, říkám si. Chvíli tam tak sedíme a povídáme si, to že za deset minut začíná škola, je nám u prdele. Hm, super, poznala jsem nový kluky, nový šance... Nakonec jsem ale do školy dorazila (ve stejnou chvíli jako učitelka), takže to ještě v poho, ale...
Druhý den jsem šla do školy o něco dřív s tím, že zase potkám ty kluky a pokecáme trochu dýl. Samozřejmě že tam zase byli. SUPER! Přišla jsem k nim a oni mi nabídli vodku. Proč ne... Tak něco "málo" jsme si dali a pak se tam objevila nějaká (zhulená) blondýna, holka jednoho z těch kluků. Je docela fajn, povídat si se zhuleným člověkem :D A pak se to stalo. Za chvíli šla tou cestou naše učitelka. Samozřejmě si mě všimla, protože jsem asi nejmenší od nás ze třídy (a možná i neotravnější :D). A samozřejmě si všimla i flašky vodky, která se kolem nás povalovala.
Tak nakonec se to nějak vyřešilo a já jsem z toho měla dvojku z chování. Fajn, to je v pohodě. Nepřijde mi to na vysvědčení jako nějaká důležitá kolonka.

Fotka z toho rána (kvalita :D) Zrovna momentka kdy pálíme etiketu od flašky.


A mám pro Vás radu do života: Nikdy nepijte před školou, jinak budete mít z toho co (ne)umíte úplný hovno. 

A ještě Vám dlužím omluvu za pár sprostých slov, který mi zde ulítli.

A ještě musím říct, že nejsem gramatická blbka, ano, umím psát, ale teď na to nemám náladu.

A... já už nevím :D

Bye, bye **

2 komentáře:

  1. V poho to u mě nehrozí nekouřím nepiji:-D
    Ale zas ti tu dvojku nezáležím sice to není duležitá kolonka prospěchu ale záleží na ní na příjmačkách(nevím kolikátá třída):-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nekouřím ani nepiju..ale zase jsem hlučný, otravný a provokatérní člověk takže už jen čekám kdy taky dostanu nějakou tu 2 z chování..minulý rok jsem měla dostat (jen) důtku..nakonec nic:D
    PS: super rada do života, že nepít před školou:P

    OdpovědětVymazat