pátek 7. února 2014

Jak dopadlo vysvědčení

Je už sice trochu pozdě na tenhle článek, ale ne moc. Tak jsem se rozhodla, že bych se Vám mohla pochlubit.

Chování: 2 (někdy v září nebo říjnu článek o této nehodě)
-
Čeština: 1 (muhehe, vím, že jsem dobrá)
Matika: 3 (talent)
Fyzika: 2 (tohle pololetí jsem byla famózní)
Biologie: 2 (mě zajímá pouze anatomie - v akci)
Angličtina: 1 (byla jsem v Anglii i v Americe - kdybych neuměla po tomhle anglicky, mohla bych se vrátit do první třídy)
Francouzština: 1 (doučko se 17letým rodilým mluvčím :3)
Dějepis: 2 (hrůzné dějiny mi letos nějak šly)
Zeměpis: 1 (máme tu nejlepší učitelku na celém světě)
Chemie: 2 (průůměěr)
Seminář z matiky: 1 (goooood jooob)
Ty různé "výchovy": všechny za 1

Mohlo by být lépe, ale zároveň hůř. Na prvák celkem fajn. Ta dvojka z chování - dá se říct, že jí vůbec neřeším.

Jak jste dopadli vy?

jedna školní...

Žádné komentáře:

Okomentovat