středa 5. února 2014

I'm back...

Doprčic... to je jediné, co si teď říkám, akorát v trochu jiné formě, kterou si to tady nechci kazit. Nicméně jsem to už zkazila dost. Proč jsem prostě tak nemožný člověk, který říká, že si nedá stopku už nikdy. Po asi dvou týdnech konec. Ámen. Vážně si přijdu jako úplný blb. 

Teď budu ráda za každý komentář a nebudu uvažovat o nějakých 500 lidí denně. Bože, všechno je pryč a já musím doufat v zázrak, který mi získá několik pravidelných čtenářů. 
Na druhou stranu nechci vypadat jako bloger prahnoucí po čtenářích. Ale musíte VŠICHNI uznat, že psát na internetu jen tak pro sebe není to, co očekáváme. 

Takže jsem zpátky s novými články. Kosmetika.. no, tu už asi vynechám. Spíš ty moje slohovky :'3


tady máte můj ksichtík :D 
schválně jsem vybrala nejhorší fotku, tak mi to nepište :')

1 komentář:

  1. Máš pravdu. Psát články, na které nikdo nereaguje, jen si je přečte je celkem o ničem...

    OdpovědětVymazat