neděle 6. října 2013

Recenze: Dvojitý štětec od Ebelin

Ahoj holky,
nevím jak vy, ale já se ve štětcích přímo vyžívám. Proto si každý měsíc kupuji nové a nové, i když je nepotřebuji (někdo hodně utrácí za oblečení, někdo za Starbucks, já za štětce). Normálně na ně recenze dělat nebudu, protože bych Vás asi unudila, ale dneska jsem prostě musela! Mám totiž nový úlovek, tentokrát od Ebelin (moje nejoblíbenější značka co se týče štětců). 

Jeden z nejlepší štětců, co mám!
Kulatým štětcem nanáším pudr a tvářenku, plochým bronzer a make-up.


Já nejsem moc recenzový člověk a proto upřednostňuji hodnocení hlavně v bodech (plusy a mínusy). A tato recenze nebude výjimkou. 



+
Vejde se mi i do menší kosmetické taštičky.
Je vážně měkkounký, občas se s ním jen tak hladím, na obličej hodně příjemný.
Po umytí nepelichá ani netvrdne. 
Všechny přípravky se díky němu skvěle nanáší, v přesně takovém množství, jaké chci. 

Špatně se myje, musí se mu věnovat víc času. 



Tento štětec bych doporučila jak holkám začínajícím s líčením, tak i zkušeným kosmetičkám. Opravdu mě zaujal!

Tomuto štětci dávám 9/10 bodů (10/10 ještě žádný nedostal), což je jedno z nejlepších hodnocení! 

Žádné komentáře:

Okomentovat