neděle 3. listopadu 2013

Co se mnou za poslední měsíc bylo?

Asi jste si všimli, že jsem teď dlouho nic nenapsala a ty poslední články za nic nestály. Mám pro Vás menší vysvětlení, i když bych ráda uvedla na pravou míru poslední článek. Psala to moje sestra! Upřímně, ne že by to byl úplně špatnej program, ale takhle bych Vám to sem nikdy nenapsala! Takže si o mě prosím nemyslete…
A co se tedy stalo? Jela jsem s kámoškou do Ameriky! Ano, opět! (kdo mě sledoval už předtím, ví, že jsem tam nedávno byla).
Zase jsem procestovala kus USA a byla to vážně prdel, ještě s mými 6 kamarádkami – Wendy, Adéll, Lindou, Kájou, Bárou a Eliškou! Bylo to vážně super… ehm, už jsem se zmiňovala o tom, že jsme jely soukromým letadlem? Ale nebudu se s tím tady příliš vychloubat (tomu věnuji samostatný článek :D)
Teď si říkám, proč se tak divím, že nemám návštěvnost jako dřív. Velkou roli v tom bude hrát ta aktivita…. Takže teď se musím snažit!

Bye – bye

Žádné komentáře:

Okomentovat